Podněty ke kontrole
Vážení spotřebitelé,
abychom se mohli zabývat Vámi zaslaným podnětem, je nutné, abyste vyplnili níže uvedené položky a poskytli nám tak dostatek informací. Mezi nejdůležitější položky řadíme ty, které se týkají výrobku, na který podnět směřuje a dále provozovny, které se podnět týká. Velmi užitečné jsou pro nás také Vaše kontaktní údaje, a to z důvodu případného dalšího upřesnění (Vaše kontaktní údaje jsou pouze pro naše využití, v žádném případě nejsou sdělovány třetí osobě). Proto Vás žádáme o jejich pečlivé vyplnění.
Každý podnět je následně podroben analýze rizika a SZPI na základě toho rozhodne, zda jsou či nejsou důvody k zahájení řízení z moci úřední, případně že podnět postoupí příslušnému dozorovému orgánu. Pokud požádáte o informaci, jak bylo s podnětem naloženo, SZPI Vám v souladu s postupem podle § 42 zákona č. 500/2004 Sb., správní řád, ve znění pozdějších předpisů, zašle vyrozumění.
SZPI neřeší soukromoprávní spory spotřebitele s prodávajícím. K rozhodování takových sporů je oprávněn pouze soud, proto výsledek šetření SZPI jakožto dozorového orgánu nemá na řešení takových sporů přímý dopad.
Děkujeme.